Tijd om de krachten te bundelen

Jaarbeurs

De bouwwereld is door de crisis een tijd lang niet zo groot geweest als de jaren ervoor. Maar inmiddels is de economie aangetrokken en gaat het ook in de bouw weer goed. Het gevolg is een explosieve vraag naar personeel, de implementatie van duurzame materialen en meer kennis opdoen over de nieuwste trends en ontwikkelingen. Met die reden organiseert Jaarbeurs iedere twee jaar Bouwbeurs. De grootste B2B beurs van Jaarbeurs trok deze editie ruim 75.000 bezoekers. En dat was te merken. Verspreid over vier hallen konden bezoekers kennis opdoen, netwerken en demonstraties bekijken.

Voor Bouwbeurs 2019 pakten wij een deel van het contenttraject op. Zowel aan de bezoekers- als exposantenkant hebben we content gecreëerd in de vorm van direct mails, teksten voor de website en socials, videoproducties, persberichten en offline middelen. Dit alles om bezoekers en exposanten van de juiste informatie te voorzien en om het thema ‘Tijd om de krachten te bundelen’ te laden in bouwend Nederland.

 

 

bouwbeurs2019